6 Kasım 2012

Yeni Alışverişlerim

İnşaatında çalıştığım avm'nin açılışını yaptığımızı bu yazımda anlatmıştım,açılış için arkadaşlarla güzel indirimler konusunda pek bi beklentiliydik,ama gerçekler hiç öyle olmadı:-) yine de alttaki bi kaç parçaya dayanamadım:)
Bizim avm'de,asıl dört gözle beklediğim mağaza Rossmann'dı.Rossmann Türkiye'ye geleli pek uzun bi zaman olmadı,bu yüzden İstanbul'da şu anda sadece Üsküdar ve Nişantaşı'nda şubesi var,özellikle kendi markaları hem uygun fiyatlı hem de o fiyat grubuna göre çok çok iyi.Bakım-makyaj ürünleri haricinde temizlik vs ürünleri de var,yanlız uyarayım ucuz fiyatları görünce bi sürü ürünü sepete atıveriyosunuz sonra kasada hüsran yaşamayın:-)

Vintage tarz  çantayı ilk gördüğümde çok beğenmiştim,Max mağazası bizim avm'de de açılınca indirimden kaptım :-)


Vero Moda %30 indirimdeydi,bu dantelli tuniği aldım



Ve Rossmann'dan aldıklarım

1- Kendi markası-Isana vazelin
2- Isana deodarantlı mendiller-çantada deodorant taşımaya üşeniyosanız birebir
3-Sally Hansen Kütikül jeli-Tırnak etlerim sürekli problemli,bloglarda çok övülüyodu, denemek için aldım
4-Fuss Wohl-ayak kremi-bu fiyata göre çok iyi
5-Crstal taş deodorant-Sümeyye'nin bu yazısında okumuştum şu an deodorantlar içinde sağlıklı olan tek ürün bu
(Bunu Gratis'ten aldım)
6- Diadermine çift fazlı göz makyaj temizleyicisi-%50 indirimdeydi su bazlı ürünleri bile temizliyo,memnun kaldım
7-Bebak acı badem sütü-bence piyasadaki en iyi makyaj temizleyicisi,sürekli kullandığım ürün 
8-Domol sprey ütü kolası-Ütü hastası bi insanım,en ufak kırışıklıktan rahatsız oluyorum,o yüzden uzun süredir ütü yaparken kola kullanırım,ancak bu sprey ütü kolaları türkiye'de pek bulunmuyo,ben hep migrosdan Zetaspray   marka olanı,baya pahalı bi fiyata alıyodum,Rossmannda ise 3 lira :) eşarp ve şallara bile sıkıp sıkıp ütülüyorum dik durmalarını sağlıyo :) 
9-Lilibe aloe veralı pamuk-yum yumuşacık çok iyi
10-Theramed diş macunu-vazgeçilmezim normal fiyatı 8 tl iken,indirimden 3 liraya aldım :)
11-Allık fırçası yine kendi markası-fiyat grubuna göre iyi

Bunlar da evde manikür yapabilmek için aldıklarım pembe olan,rossmann kütikül kalemi
 içinde tırnak etlerini yumuşatıcı bi yağ var,memnun kaldım 
Amazing Shine yazan ise Tırnak parlatıcı törpü,süper bi ürün (Gratiste satılıyo )






7 yorum:

  1. Acıbadem sütünü bende kullanırım hiç eksik etmem hiç olmassa doğal geliyor bana nedense kremini de kullanıyorum ve seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. canımmmmmmm rossman almanyada o kadar ucuzdu kı ınanamazsın:) burda denk gelmedı daha..tunıgıne bayıldım guzel gunlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan inş.. bende tuniğe bayıldım ....

    YanıtlaSil
  4. demek o santiye buydu :) Madem is yerin orasi bir daha geldigimde yanina ugramak isterim :)

    YanıtlaSil
  5. Canım mutlu günlerde kullan zevkli bir alışveriş olmuş belli

    YanıtlaSil
  6. Rossmann'dan daha önce alışveriş yapmadım hiç. Fakat anlattıklarınıza göre hem ucuz hem çok çeşitli markalar var

    YanıtlaSil
  7. bende marmara parkta en çok roosmanı sevdim mağzalarda fiyatlar çok uçuk geldi bu hafta sonu birkez daha ziyaret edeceğim rossmanı benim deyimimle (osmanı:))))
    bu arada zara tuniğe bayıldım güle güle kullan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...