14 Ağustos 2013

Baskılı Sabun Siparisleri vol.2

Daha önceki postlarda bahsettiğim söz nişan baby shower vs merasimlerde hediye olarak dağıtılabilecek sabunlardan yapmaya devam ediyoruz :) Yoğunluktan fotoğraflarını çekip yayınlama fırsatı bulamıyorum maalesef :( 
Cep telefonumda kalan son fotolar geliyor şimdi :)




Şeker paketi gibi paketledim :)


Bunlarda baby shower için hazırlandı 



Sizlerde söz-nişan-kına-baby shower-mevlüt organizasyonlarınızda  veya sadece banyonuzda süs olarak; istediğiniz desende sabunlardan edinmek isterseniz:
     santiyeningulu@gmail.com aracılığıyla bana ulaşabilirsiniz.. 


3 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.Mavi pembeli olana bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum ben senin sabunlara :) çok başarılı birgünde yapılış aşamasını göstersen ne güzel olur:) emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar yalnız değişik kimsede olmayan cinsten bence yapım aşamasını göstermek çok mantıklı değil size özel bir çalışma bırakın öyle kalsın :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...