19 Mart 2012

Bol Fotolu Bir Eminönü Çıkarması :-)

Uzun süre sonra birbirimizi, bloglar sayesinde bulduğumuzu burada anlattığım,  cicibici kardeşim, arkadaşım ile bir blogger buluşması gerçekleştirip,Eminönü'nü fethettik. Lafı kısa kesip, söz hakkını fotolara devretmek istiyorum:) Cicimin buluşmamızla ilgili yazdığı post ise burada ..
Önce Bakırköy'de buluşup romantik :) tren yolculuğu ile Sirkeci üzerinden Eminönü'ne ulaştık.Vaktimin çoğunu, uzun zamandır gezmek istediğim hanlara ayırmak istediğim için,ilk istikamet meşhur Şark Han oldu.

Bu kadife kutulara ikimizde bayıldık :)
aradığınız her çeşit kutuyu bu dükkanda bulabilirsiniz şark han giriş katta
ya bu koltuk şeklindeki takı kutularına ne demeli hepsi harika !


Bu vintage telefonlara ölüp bittik :D
bebeklerle ilgili her türlü süs eşyası yada şekerleri de mevcut

bu converslerden alcaktım ama daha büyük numarası kalmamıştı :D

süslü püslü çanta aynaları 
Keçeden yapılma taçlar
Yine tam vintage havası olan kahve fincanları 
ferforje bisiklet nasıl ama ? :)

Bu minyatür dikiş makinasına bayıldıııım :)
Gramafona da aynı şekildee
Şark Han'dan sonra Kürkçüler Han'a gittik orası da inanılmaz kalabalıktı, daha çok kına,düğün aksesuarları ilgimizi çekti.

Bu gördüğünüz minik kutuların içinde kına var çok cici :)
Burdaki kalpler ve bardaklar ise düğünlerde para takanlara yardımcı olmak için üretilmiş İğnedanlıklar :)

Hanları talan ettikten sonra eşarpçıların olduğu yokuşa gittik, şal bakıcaktım kendime ama bi sürü dükkan gezince karar veremedim :) Cicim çeyiz hazırlığı yaptığı için,ben de kardeşimin çeyizine yardım ettiğim için,mefruşat dükkanlarını da gezdik ve fiyatlar bize inanılmaz uygun geldi :)
Çok güzel yatak örtüleri,dantel takımlar vardı.
Çeyiz düzenlere tavsiyem kesinlikle Eminönü'ne uğramadan evlenmeyiiin !


Bu kadar yorgunluktan sonra güzel bi yemeği hakettik, Miisss Ramiz Köfte'yi mideye indirdikten sonra gülümseyen suratlarımızla günü sonlandırdık :)



48 yorum:

  1. o sevimli beyaz ferfoje bisikleti görseydim alırdım :)

    YanıtlaSil
  2. şark hana bayıldımmmmmmmmmmmm....

    YanıtlaSil
  3. İnternetin nimetleri böyle güzel buluşmalar olsa gerek. Telefona ve dikiş makinasına bayıldımm çok şeker görünüyolar :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel şeylermiş hepside birbirinden güzel özellikle o koltuk şeklindeki takı kutularına bayıldım ben görseydim kesin onlardan bir tane alırdım:D
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cicibicide de gördüm,cok güzel bi gün gecirmissiniz,hele o mekanlar,tükkanlarr,hemen isinlanmak istedim görünce eminönüne:))
    neseniz daim olsun:)

    YanıtlaSil
  6. ahhh ahh eminönü nü nasılda özlemişim :( bisüre çeyiz alışverişleri için oraları fethledim durdum .. sonrada bebiş hazırlıklarında .....şimdi doğumgünü hazırlıkları için gitmek istiom... bide bi süpriz için o aynaları merak ediodum .. fiyatları ne kadardı acaba hatırlar mısın sevg,ler

    YanıtlaSil
  7. Minyatür dikiş makinesi..beyaz bisiklet ve beyaz telefona bayıldım bende..ne kadar güzel bir gün olmuştur..
    Selamlar canım..

    YanıtlaSil
  8. Nasıl içim açıldı en yakın zamanda Eminönü çıkartması yapmak şart oldu bu güzellikleri gördükten sonra :)

    YanıtlaSil
  9. İnsanın gözü yoruluyor bakmaktan ne alacağımı bilemiyorum, ne zaman eminöününe gitsem ijtiyacım olanları değil de hep fuzuli şeyleri alıyorum :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Gözlerime bayram geldi sayende canımmm, bayıldım resmen bu hanaa..

    YanıtlaSil
  11. gramafon müzik kutusundan bende de var hemde tuvalet masamın üstünde duruyor yatak odamda yaaa :P :))

    mim var cevaplamak istersen blog'uma uğrarsın ;)

    www.birkafadanherses.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet tuvalet masası içinde güzel olur aslında ben salon için düşünmüştüm:)

      Sil
  12. Çok imreniyorum sizlere :( benim arkadaşlarım hep İstanbul'dan uzaklara gittiler. :( Bende istiyorum bol bol gezmek ama tek olmuyor :( İmrendim sizlere..

    YanıtlaSil
  13. Bunların hepsi tek bir dükkandamı canım ? o tlefonlar ne kadardı acaba ? bittim bayıldım :D telefona bisiklete ve dikiş makinasına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır canım bunların hepsi ayrı dükkanlard ama hepsi şark handa zaten han 7-8 katlı içince bi sürü dükkan var:)

      Sil
  14. bende istiyorum:))
    ne güzel vakit geçirmişsin:)
    hayırlı akşamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Ay ben orada olsaydım neler neler kalırdı içimde... bir kamyonet lazımdı birde sihirli bir cüzdan harcadıkça boşalmayan:)) Allah içinize sindirsin canım ramizin köfteleride afiyet bal şeker olsun...

    YanıtlaSil
  16. be hiç gitmiyorum böyle yerlere yaa.. ama o dikiş makinesi bile gitmem gerektiğini söylüyor :D

    YanıtlaSil
  17. Cennete düsmüssünüz cok orijinal seyler var :-) Ah o bisiklete bayildim, Türkiye'ye gidince ilk duragim belli oldu...

    YanıtlaSil
  18. o telefon ne öylee yaa :) bana alsaydin bitane ordayken ya :)) cok hosuma gitti
    resimlerin hepsi cok güzel, ilginc seylere rastlamissiniz, minyatür dikis makinasi :D

    YanıtlaSil
  19. Bayılırım kutulara, keşke İstanbul gibi buralarda da böyle yerler olsa...

    YanıtlaSil
  20. ya varyaaa itanbula gelir gelmez atacağım kendimi şu eminönüne...tam benlik şekerim burası:)

    YanıtlaSil
  21. Offf,cok ozledim bak simdi oralari :( Sabahtan aksama dek gezsem doymam.. Ablacim, bebek sekerlerini ve suslerini oradan alip gondermisti annemlerle. Hastane odasinda kapiya asmistik, gelen giden hastane personeli bayilmisti. Turklerin zevkini gormus oldular ;) Hatta zenci bir hemsire kizima 'Oprah' adini takti, benzediginden degil tabii ;) ama cok shik buldular galiba.. Memleketimizde herseyin alasi var, kiymetini bilin.Tesekkurler, guzel bir post olmus. Oralara goturdunuz beni :)

    YanıtlaSil
  22. cok begendim kareleri ve blogunu hemen takibe aliyorum canim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  23. ay ben o dördüncü resimdeki minibüs ve tramvayı istiyoruuuum...

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. salların bulundugu yer tam olarak neresi acaba cok tatlı seyler varrr

    YanıtlaSil
  26. bu postu gördüğüm çok iyi oldu bu ay İstanbula gidicez nasipse Eminönüne de mutlaka uğramayalım :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...