4 Kasım 2012

Gördüm Zara'da 120 tl'ye, aldım 35 tl'ye :-)

Hep söylüyorum semt pazarlarına bayılırım diye,hatta birçok markanın sezon ürünlerini bile bulunca pazarlardan vazgeçemiyosunuz, Zara'da gördüğüm alttaki bu elbiseyi Bakırköy cumartesi pazarından 35 tl'ye aldım :-) acaba çakma mı filan diye düşünmeden edemiyosun tabii,ama resmen etiketi bile üstünde hatta yedek zımba ve boncukları bile var :) 
Zara online sitesindeki bu sayfadaki  fiyatı ise  119.95! 







Bir de Asos'un sayfasında bu kuğu desenli tuniği ve desenini çok beğenmiştim, 
buna benzer hatta daha güzeli karşıma çıkınca,fiyatı da nerdeyse yarısı olunca atladım tabii :) 


Benim elbisem kuğu olmasa da ördek desenli :)



Bu elbisenin markası da Atmosphere yani Primark,  bu yazımda da bahsettiğim, Türkiye'ye gelmesini dört gözle beklediğim, Londra'da bulunduğum sürece sürekli uğradığım mağaza zinciri  


                                          Bu da pazardan bi kare amcam bütün markaları satıyomuş :)


17 yorum:

  1. Bizede denk gelir inşallah bu güzelliklerden.
    Ördekli elbisene özellikle bayıldım. İyi günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Bizim pazarimiz yok burda bizede alinnn nolurrr:)
    Gule gule giy canim...

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimliymiş ördekli tunik. Beyaz tuniğin de güzel ama çok fazla boncuğu var yıkanınca kopmaz mı diye düşünmeden edemedim. İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  4. ben trmizin pazarlarina bayilyiorum canim :) cogu insan kiniyor havalara girip pazardanmi aliyorsun demeleri yokmu sinir oluyorum :)) ama bence magazadaki satilanlar pazardada satiliyor :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. Süper yaaa, kuğuluya bayıldım :))ördekli de hiç fena değil bence.. güle güle giyy..

    YanıtlaSil
  6. pazarlara ben de bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  7. yaa ördekli elbisene bayıldımm :)
    Bende istiyorum amaa :)
    Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  8. çok güzelmiş canım.
    hayırlı günlerde kullan inş.
    keşke adanaya da gelse bu güzellikler:)

    YanıtlaSil
  9. Yaaaa bunlar harika. Benimde Bursada bir pazarım vardı, o da böyle iyi markaları çok ucuza satardı. Benim de Zara bir gömlek almışlığım var ondan 20 tlye :) Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  10. ne kadar çok fiyat farkı var böyle bende semt pazarlarını severim güle güle giyin

    YanıtlaSil
  11. Harika :))
    Bizim burdada (Rize) rus pazarı var. Tüm markalar mevcut ama eski sezonlar malesef :))
    güle güle giy Zara Elbisene bayıldım :))

    YanıtlaSil
  12. Zara elbiseye bayıldım.Nasılda denk gelmiş..Hemde sezonunda
    Hepsi çok güzel.Güle güle kullanman dileğimle ;))

    YanıtlaSil
  13. cok gezen bırı degılım pazarları daha dorusu gezemıyorujm ayyy ıkıncıısnden bende ısterdm :)

    YanıtlaSil
  14. evet çok karlı bir alışveriş olmuş canım...
    güle güle kullan...
    çok ciciler...

    YanıtlaSil
  15. o tuniğin aynısından ben de istiyorum, ben artık çarşı pazar dolaşamıyorum:( utanmasam bana da al ben sana ücretini kargosuyla falan havale yapayım diyeceğim. o kadar:( ama sana da orası çok uzak biliyorum. bu hafta beylik pazarına uğrayabilirsem belki orada rastlarım diye baksam mı acaba:)

    YanıtlaSil
  16. ayyyyyyyy yaaaaaaaaaaa harıkaaaa cok ıstedım o pazara gıtmeyı...orjınal canım neden olmasın ıhrac fazlası :) yaaaaa bırde derı ceket mı gordum orda ben supermıs

    YanıtlaSil
  17. GÜLE GÜLE GIYIN CANIM BEYAZ COK GÜZELMIS CIDDEN :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...