22 Mayıs 2012

Kahve Kavanozları, Oldu CupCake Kavanoz :-))

Bu aralar feci taktım hobi işlerine,, resmen Hobim geldi :) durduramıyorum kendimi, özellikle bu çalışmamdan sonra evde neye baksam ben şunu da boyarım bunu da peçetelerim vs diye dolaşıyorum,bu sebeple ki işyerindeki boş nescafe kavanozlarının çöpe gittiğini görünce içim eridi, ben bunlardan neler yaparım diyerek, her gün elimde boş bir kavanozla işyerinden ayrıldım :D  Tabiisi görenler "deli mi ne napcaksa sanki" dese de,alttaki manzarayla henüz karşılaşmadıkları için aldırış etmedim :)


Kavanozların ilk hali
sıcak suya batırıp etiketlerini söktüm
Bu boya daha önceki DIY projelerimden kalmıştı :)
içine koyulacak şeylerin gözükebilmesi için bantla şerit geçtim 
bu ponpon fırça ile boyaması çok daha kolay oldu
boyadıktan sonra bantları söktüm biraz bulaşsa da sonra tinerle sildim :)
Vee sonunda bu postta bahsettiğim peçeteleri kullanarak dekupajı gerçekleştirdim

Kendimi durduramayınca mutfakta eskimiş şekilde duran kağıt havluluk ve baharatlığı da  yenilemeye karar verdim





Veee sonuç  :)

Bu arada,kavonozları biriktirmeme, burun kıvıranlar bile kendilerine sipariş verdiler şimdiden :)

84 yorum:

  1. Çok şeker olmuşlarrrr :) İyi günlerde kullanın

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. süper olmuşlar bence, harika...

    YanıtlaSil
  3. ya canım harikasın ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. woww harıka olmuşlar. ellerine saglık. saksılar da kavonozlar da sivri zeka ürünleri :)

    YanıtlaSil
  5. şahane olmuş bence ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker olmuşlar.Bende bu peçetelerle kavanoz süslemeyi düşünmüştüm,yapılmış halini de gördüm düşündüğümden de güzel olmuş, hemen boş vakit yaratıp işe koyulmalıyım.:)

    YanıtlaSil
  7. Süper olmuşlar gerçekten, bu cupcake peçetelerden bende almalıyım mutlaka, iyi günlerde kullanın çok beğendim.

    YanıtlaSil
  8. çoook güzel olmuş ellerine sağlık bende sipariş verebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglik super olmus ;) zaten nescafe'nin kavanozu cok guzel ben seviyorum kapak stilini felan :)) guzel gunlerde kullan insallah yanliz o burun kiviranlara iyi olmus :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım,gerçekten o kavanozlar ince belli olduğu için güzel duruyo :)

      Sil
  10. Gerçekten hobin gelmiş yani:))bayıldım ne kadar güzel değerlendirmişsin ellerin dert görmesinnn

    YanıtlaSil
  11. çook güzel olmuşlar güle güle kullanınn..!

    YanıtlaSil
  12. harika olmuş bayıldım yalnız peçeteleri yapıştırdıktan sonra üzerine koruyu sürüyormusun ben hiç yapmadım böyle şeyler detaylı anlatırsan denemelerim hüsrana uğramasın:) kullandığın malzemelerin ne oldugunu tam olarak yazarmısın ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ,boyayı görüyosun zaten, birde peçete tutkalı kullanıyorum,en son sprey vernik sıkıyorum bu kadar:) ama sorunu tam anlayamadım koru?

      Sil
  13. vayyy anasınııı çok çok güzel olmus yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  14. ne kadar şirin olmuşlar,biri seni durdursuun:)

    YanıtlaSil
  15. harika olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. çok hoş olmuş, ellerinize sağlık. baharatlık olarak kullanılacaksa süper bir fikir,; çünkü yemek yaparken baharatlıkların sürekli elimizin altında bulunması gerektiği için, her zaman tezgah üzerinde durabilirler bu sevimli yeni halleriyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) baharatlık için biraz büyük ama tahilları filan koymak için yaptım ben :)

      Sil
  17. Çok güzel olmuşlar.Özellikle bantla şeritler gerçekten çok zekice çok beğendim.Ellerine sağlık.English home un cupcake koleksiyonuna iyi rakip olurlar=)

    YanıtlaSil
  18. AAAA!!!!! Bu kavanoz isi mükemmel olmus! Vallahi tebrikler, canim. Marifetlisin vesselam. :-)

    YanıtlaSil
  19. öle böle deill felaket tatlı olmuşlar .. ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  20. ya bayıldım tek kelimeyle ne guzel yapmışsın canım hele cupcakeli peçeteye..malesef bizim burda mağazası yok bulamam ama bulursam deniycem:))

    YanıtlaSil
  21. Bayıldım ben bunlara, ne kadar güzel olmuşlar.Ellerinize sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  22. Harika olmuslar ellerinize saglik....

    YanıtlaSil
  23. koruyucu demek istemiştim eksik yazmışım :) ama cevabımı aldım canım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  24. aaaa kavanozlara bayıldım !
    süpersin :))

    YanıtlaSil
  25. inanmıyorum harika görünüyor.:) çok beğendim.cupcake çok zekice ve zevkli bir tercih :) wawww .süpersin :)

    YanıtlaSil
  26. Harika iş çıkartmıssın :)bayıldımm bu fikre bende artık kavanozları atmıycam :))

    YanıtlaSil
  27. Bayıldım ! Harika olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  28. wowwww şeker gibi olmuş hepsiiiii

    YanıtlaSil
  29. süpersin şantiyenin gülüüü ;) maşallah hepimizi solda sıfır bıraktın :)) hiç çöpe atılır mı o kutular yaa....ellerine sağlık, harika olmuşlar, kardeşinin çeyizine de yaparsın artık bi kaç tane ;))

    YanıtlaSil
  30. merhaba tatlımm:)) çok güzel keyifli çalışmalar var resmen izle beni diyorsun:))

    YanıtlaSil
  31. maşallah canım ya çok imreniyorum sana:) 10 parmağında 10 marifet:)

    YanıtlaSil
  32. great blog!
    i started a blog presentation campaign on my blog.

    maybe you want to participate? :)

    http://www.strangenessandcharms.blogspot.de/2012/05/win-blog-presentation.html

    xoxo

    dahi

    YanıtlaSil
  33. çook yaratıcıı:) blogunuza bayıldımm çok değişik fikirleriniz var :) bende yeni blog açtım sizden yardım almam lazım sanırım. tecrübelerinizden yararlanmalıyım:)

    YanıtlaSil
  34. Şahane olmuşlar! Böyle geri dönüşüm becerilerini severim :)

    YanıtlaSil
  35. çok süper olmuş canım,
    ellerine sağlık:))
    bende denenecekler listeme yazıyorum :))
    hayırlı pazarlar, sevgiler

    YanıtlaSil
  36. her şey bi yana bant ayrıntısı harika!
    ayrıca takım olması çok tatlı olmuş!!
    kesinlikle.
    ama annem ve ben biriktirmeyiz kavanoz. çatlarız herhalde :D

    YanıtlaSil
  37. Süper olmuş canım ya bişi merak ediyorum bunların yıkamasını nasıl yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  38. çok süper olmuş ama bu peçetelri nasıl yapıştırıyorsn benımkıler ecüş bücüş oluyolr yırtılıyorlar..

    YanıtlaSil
  39. Elinize saglik olsun bayildim. Harika bir calisma. Bende kavanoz biriktiririm ama ne yapacagimi bilmiyorum sadece. Boyle degerlendirmek hic aklima gelmedi dogrusu..
    is basa dustu..
    Sevgiler. Tesekkurler fikir icin..

    YanıtlaSil
  40. çok şirin olmuşlar bu günlerde kavanozlarla ne yapsam diye düşünürken şirin bir alternatif olmuş=)(=

    YanıtlaSil
  41. harıka olmus ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
  42. aman aman dıyım ben bayıldım annem ayrıca bayıldı yetmedı gıttı boya aldı tutamıyoruz kendısını ılhamı oldun :)

    YanıtlaSil
  43. Arkadaşlar hepinize teşekkürler :) tek tek yazmaya yetişemedim :)

    YanıtlaSil
  44. alla alla nerdeki bu kız acabaaaa ;)

    YanıtlaSil
  45. merhab uzun zamnadır sitenize bakıyorum ama fotoğraflarınızı açamadım bu postta. Çok merak ediyorum nasıl görünüyorlar :) neden böykle oldu farklı formatta tekrar gönderebilir miisniz? Notİ: sadece bu yazınızdaki fotolar açılmıyor. diğerleri açılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım ama ben görüyorum sıkıntı yok gibi sanki,tekrar kontrol edebilir misin ?

      Sil
  46. Biraz fazla yetenekliyiz sanırım?? :))

    Ellerine sağlık cnm süper olmuşlar!

    YanıtlaSil
  47. çok yetenekli olduğunu bilmem söylememe gerek var mı? bence yok :)

    YanıtlaSil
  48. Çok güzel bir değerlendirme olmuş tebrik ederim sizi :)

    YanıtlaSil
  49. Geçen gün benim de gözüme kavanozlar takıldı.ben de dekupaj yapmak istedim.çok harika olmuşlar.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  50. merhaba kavanozlardaki peçeteler yıkayınca çıkmıyor mu?

    YanıtlaSil
  51. merhaba bu boyaları teın etmek ıcın tam ısmını ne boyası oldugunu detaylı yazar mısınız calısmanızı gorunce cok heveslendım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...