10 Kasım 2012

60'ların modası kaz ayagı(houndstooh) deseni yine yeniden moda!

Bu aralar, az çok çarşı-pazar-avm gezdiyseniz neredeyse her mağazada, bu desenin farklı versiyonlarına rastlamışsınızdır.60'larda da çok moda olan bu desen bütün celebritylerin bile üzerinde :-) Bu desenin irili ufaklısı farkli renkleri filan var ama bence ufak desenliler daha şık duruyo bir de nedense bu desene kırmızı çok yakışıyor,elbise veya kabanı siyah pantolon+ kırmızı bir kemer üstüne de kırmızı şal ile kombinleyince süper duruyo :)













Tabii bu deseni giyeceksek Lady Gaga gibi abartmamak gerekiyo ! tek parça olarak giyip siyahla kombinlemek en iyisi yoksa alttaki sahne ile göz yorabilirsiniz :)


Bunlarda sezondan seçmeler 



Benim dolabıma giren ise bu elbise oldu :-)


9 yorum:

  1. benim de bir eteğim var kazayağı desenli.2-3 sene önce almıştım.içine girebilseydim modayı yakalayacakmışım :))
    pardesülerde şık duruyormuş gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayılırım kaz ayağına, bir adet kışlık paltom ve bir adet tuniğim var benim de gardrobumda.

    YanıtlaSil
  3. Bende cok seviyorum bu deseni ama henuz hic biseyim yok.2numaradaki mantoya bayildim.simdi bulabilsem keske...

    YanıtlaSil
  4. çok asil geliyor bana bu desen:) 1 panço 1 etek bir elbise ile yetiniyorum şimdilik:)
    Bloguna yeni misafir oldum& tanıştığımıza da memnun oldum:)

    Takipteyimm:)
    bu arada hoş bi çekiliş de var katılmak istersen:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel kombinler var. Bu deseni biliyordum ama adını yeni öğrendim sayenizde:)

    YanıtlaSil
  6. elbisen çok güzell :) güzel günlerde giy inşallahhh

    YanıtlaSil
  7. bayılırım bu montlara benya yaklasık 4 sene oncede cok modaydı bunlar hala moda olmaya devam edıyor cok guzel ama cok şık usdelıkDe ....

    YanıtlaSil
  8. Bu deseni hep sevmişimdir, yeniden moda olması beni hiç bozmaz yani :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...