6 Nisan 2012

Barcelona'dan aldıklarımız ve PRIMARK çıkarması :-)

Uzun süre olmuş yine yazmayalı, hem işyerimde hem de evdeki bilgisayarım arızalandı, elim ayağım kesilmiş gibi hissettim nedense,hard diski yanmış bilgisayarımın:( teknolojik ürünler konusunda benim kadar nasipsiz biri yoktur sanırım :( evde ne bozulsa benden biliniyo,en olmadık arızalar benim ürünlerin başına geliyo ! 
Bi ara bu durumla ilgili bi yazı okumuştum,elektrikli aletler insanların elektriğinden de etkilenebiliyomuş, negatif elektrik arızaya yol açıyomuş die.. ne kadar doğru olduğu konusunda bi elektrikçi olarak bişey demek istemesemde  gün geçtikçe bu rivayate inanır oldum ..Neyse çok uzattım :P  uzuun süre sonra bilgisayara kavuşunca,eski fotoları karıştırırken,Barselona gezimizde aldıklarımızı,yayınlamadığımı gördüm, Londra'dayken en sevdiğim  mağaza  olan , o azıcık cep harçlığımla bile deli gibi alışveriş yapabildiğim PRIMARK'ın Barselona'da da olduğunu öğrenince kardeşimle can hıraş bi şekilde epeyce zor olsa da mağazaya ulaşmaya çalışmıştık  :) nispeten barselona merkezden uzak çünkü, ama ilk kez gittiğim bi ülkede o kadar zor bi adresi bulabildiğim için kendimi ayrıca kutluyorum :)
PRIMARK aslında İrlanda İngiltere merkezli bi zincir mağazalar genelde çok ucuza ürünler satılıyo kaliteleri çok iyi olmasada tasarımları beğendiğim için gittiğim her ülkede eğer primark varsa bişey almadan çıkmıyorum:) 


Bu mağazalardaki kasa sistemini  ve kuyruğu da başka hiç bi yerde göremezsiniz sanırım,banka gibi sıra size gelince anons ediliyo :)


Zaten çok ucuza ürün satıyo,bide indirime girerse, insanlar birbirini eziyo tabii 


Bizde tabi poşetleri doldurmuştuk, tüm aldıklarımızın fotolarını çekmemişim maalesef


bu kumaşlara pazen denirdi eskiden , hala öylemi bilmiyorum ama pazen pijamalara bayılıyorum Trde güzel desenlisini bulmak pek mümkün değil malesef






Tabii kardeşim çeyizi için yine bişeyler aldı :)

dolma biberden baharatlık 
yumurta çırpıcı 


içine corn flakes koymuşlar ama, bulgur pirinç vs içinde gayet uygun bi  ürün ,çeşmesinden akıtıyosunuz


Dibin Notu :Barselona yazılarım için buraya buraya;burayaburaya; ya da buraya tıklayınız :)

32 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel canım saate bayındımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saati ilk orda görmüştüm ama istanbulda da var baya özellikle eminönünde bulabilirsin :)

      Sil
  2. Harika yaaa..insanların o haline inanamıyorum yaa gerçekten izdiham ..

    YanıtlaSil
  3. sölediğin kadar varmış.ben de sevdim şimdi.pazenden ben de diktireceğim gecelik.inşallah güzel kumaş bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pazen kumaş bulunabiliyo mu bilemiyorum eskiden vardı baya ama çok kullanışlı :)

      Sil
  4. Primark aşkım depreşti bak yaaaa! Ben sadece 1 kez Almanya'da gitmiştim. Ömrü hayatımda kabine gitmek için değişik bi sistemden ilk kez burda geçmiştim. :))) Ama güzel bi yerdi. Hele bi tane trençkot denk gelmişti indirimden 10 Euro'ya. Dantelli nefis bişeydi. Dediğin gibi çok ucuz şeyler satılıyor. Benim de ordan bi picamam var :D Pazen heralde benimki de. Döver ölmez gibi hiç eskimedi ama :D 1 Euro'ya almıştık üstelik.
    Kardeşinin çeyizlikleri de güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kaç sene önce süper bi trençkot almıştım londradaki şubesinden halaa giyiorum hiçi bişi olmadı:) öyle komik rakamlara bi sürü çanta babet de bulabiliyosun o yüzden bayılıyorum :)

      Sil
  5. Çok hesaplı fiyatlar ama kalitesi ona görede çok düsük. Bir problem daha, herkesde olması. Bu yüzden ara sıra gidiyorum :) sen türkiyede bu probleme yaşama imkanın yok zaten. :)
    Bu pijamalardan ben ve annemde aldık, çok sıcak tutuyor :) hem desenide çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyosun avrupada yaşayanlar için kötü ama kalitesi bence o kadar da kötü değil yani en azından her üründe öyle değil4 senedir giydiğim pijama ve trençkoum var :)

      Sil
  6. hepside çok güzeller sağlıkla kullan inşallah:))

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım aldıklarınıza çok guzeeler.Barcelona barcelona benide cagirsana ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ne güzel şeyler almışsın canım:))
    hayırlı günlerde kullan inş,
    pijamalarına bayıldım,
    hayırlı günler,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. hepsii çok güzel, iyi günlerde kullanın inşallah:)) benim gözüm en çok çantalarda kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha ne çantalar vardı da uçakta kilo problemi yüzünden alamadıydık :)

      Sil
  10. ekim ayında belçikadakine gitmiştik biz almanyadaki kuzenlerimle, 2 saatimiz vardı, tabi ben ilk defa gittiğim için,kızıma ve kendime bakarken dağıldım,herşeye bakma fırsatım olmadı,kuzenlerimse tecrübeli,elleri kolları dolu kasa sırasına geçmişlerdi:)takılar çok iyiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aksesurlar da süper :) primark tr ye kesin gelmeli imza toplıycam :=)

      Sil
  11. çalıntı fotolar seziyorum:D gidişimiz ayrı bi komediydi zaten ya, kızın elinde primark poşeti görmeyle başlayan nee burda primarkmı var diye parkda wifiden adres bulmaya çalışarak şehrin bi ucuna gittik resmen:) daha benim montum var önlüğüm var falan onların fotolarını koymamışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. montun fotosunu bulamadım ki,, ama o kadarda çalıntı değil önlük yok mesalaaa :)

      Sil
  12. kadınlar deli gibi alıyor sen bayılırsın demişti ingiltereye gittiğinde :D
    doğruymuş demek bak pek oralı olmamıştım :D
    pijamana cidden bayıldım. pazende pek rahat olur

    YanıtlaSil
  13. çok güzel şeyler güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  14. ne güzel şeyleer almışsınız ya bayıldım, fiyatlarını yazsaydın keşke merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım fiyatlarını çok hatırlayamıyorum ama çantalar pijama filan 5 euroyu geçmeyen fiyatlardaydı..

      Sil
  15. Ohhh ohhhh ne güzel , iyi günlerde kullan canım , hepsi harika

    YanıtlaSil
  16. hepsi çok güzeeel...ama pijamalara da ayrıca bayıldım ;) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  17. çok cici şeyler almışsın hepsini ayrı ayrı beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...