20 Nisan 2013

Saat kutularının geri dönüşümü

 Bi önceki postda yazdığım gibi şu sıralar aklım fikrim geri dönüşüm projelerinde,neyi neyle nasıl değiştireyim vs de takılı kaldı,oluyo bazen böyle :) 
Peçete dekupajına ayrı bir bağlılığım var zati,bu saat kutuları nerdeyse atılmak üzereydi kii, lambalar yandı birden :) sonuçları altta görüyosunuz:)


önceki halleri 
kutu zaten beyaz oldugu için sadece üst kapak kısmını beyaz boya ile boyadım
english home'un güzel peçetesini dekupajladım 


Annem balkon için yine ikea'nın galvaniz saksılarından almış, onları da aynı peçeteyle süslemiş oldum :)


Daha önce yaptığım dekupajlar için tık 1 , tık2  tüm Kendin yap projelerim için tıktık

15 yorum:

  1. hayır olamaz bu seferde ben göremiyorum resimleri:(

    YanıtlaSil
  2. çok güzelllllllller ellerinize sağlık çok beceriklisiniz ailecek maşallah maşallah :)))

    YanıtlaSil
  3. Cok guzeller bir de ben malzemeleri alip su dekupaj isini ogrensem guzel olcak

    YanıtlaSil
  4. Peçeteler zaten harika.süper olmuşlar : )feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  5. ooo süper vintage olmuş harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Eneee eee cok güzel olmuş bunlar÷)

    YanıtlaSil
  7. muhteşemm olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. süper bi geri dönüşüm olmuş!

    YanıtlaSil
  9. ama hakkini veriyorsun baksana bence hep takili kal :D
    ellerin ve fikrine saglik harika olmuslar

    YanıtlaSil
  10. her şeyi değerlendir sen böyle, kendimi işe yaramaz hissedeyim iyice..
    çok güzel olmuş şekerim ;)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık
    ama ben daha çok altındaki örtüyü beğendim:D

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuşlar elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. herşey muhteşem...ellerinize saglık ilk resmin altındaki örtüyü nereden aldınız ? her resimde görüorm tam benim evimlik:)

    YanıtlaSil
  14. herşey muhteşem ellerinize sağlık:) ilk resmin altındaki örtüyü nereden buluyorsunuz Allah aşkına ne kadarda güzel şimdi almaya gidecek kadar begendim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...