18 Nisan 2013

Peçeteden Cep Telefonu Kabı :-)

Şu sıralar hobi projelerime yeniden ağırlık vermiş durumdayım,böyle olunca gördüğüm her malzemeye bunla neler neler yapılır gözüyle bakıyorum :) Alttaki kendin yap uygulamam instagramda çok beğinilince hemen bi post hazırlayım dedim :)
Cep telefonu kabımdan çok çabuk sıkılıyorum, sizde benim gibiyseniz alttaki uygulamayı mutlaka deneyin diyorum 

Desenini beğendiğiniz herhangi bir peçete alıyoruz
Peçeteyi şeffaf bir telefon kabının ölçülerinde kesiyoruz 
desenli yüzü dışa gelecek şekilde kabın içine yerleştiriyoruz
vee sonuç :)
ben buna bayıldım  :)

Peçete yerine sevdiklerinizin fotoğrafı filan da çok hoş olur bence,böylece her gün başka bir telefon kabı elde etmiş oluyoruz,eğer sizde denerseniz  instagram hesabımda etiketleyin ve fotoğrafları toplayıp yayınlayalım :)

11 yorum:

  1. güzel fikir güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    kızımda aynı teknikle renkli bantlar postitler yapıştırdı güzel oluyo...
    sevgiler...
    dilek....

    YanıtlaSil
  3. Çok harika bir fikir.Ben de kardeşim için telefon kabına peçete tekniği uygulamıştım.Belki görmüşsünüzdür.feyzanincicileri.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. aa çok güzel valla güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. ayy çok hoş olmuşlar..nerdende aklınıza geliyo :))

    YanıtlaSil
  6. harika harika harika bayıldım yaaaaa hemen bende yapıcam çok sağollllllllll :)))))

    YanıtlaSil
  7. süper bir fikir...ellerine saglik cok güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
  8. Simdi otururken aklima geldimiz. Santiyenim.gulu diye bir blog vardi acaba hala duruyormuki diye. Hemen baktim sizi buldum cok sevindim. Eski hesabimda takipcinizdim. Bu hesabimda eklememeisim nedense ve ayrica bu fikre bayildim. Neden daha oncr aklima gelmedi diye de hayiflandim. Hemen ilk isim seffaf bir kilif edinmek

    YanıtlaSil
  9. Mükemmel olmuş harikasın😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...