14 Ağustos 2013

Kına Gecesi Siparislerimiz vol.2

Malum sezon düğün mevsimi,vakit buldukça daha önceki postlarda bahsettiğim siparişlere yetişmeye çalışıyorum,
uzun zamandır da son siparişlerin fotolarını yüklememişim,
malum instagram çılgınlığı ve kolaylığı bloğu boşlamaya yol açıyo :)
Klasik düğün davetiyesi haricinde,sadece kına gecesi veya bekarlığa veda için,
davetiye dağıtma fikri baya popüler olmaya başladı :) 
Düğüne davet edeceğiniz kişiler özellikle kısıtlı sayıdaysa,
sadece kına geceniz için bu cici davetiyeleri dağıtmak çok mantıklı oluyo :)





Kırmızının klasikliğinden sıkılan bir gelin için ise pembe konseptte davetiyeler hazırladık :)










Yine darısı başına listeleri de hazırladık kumral saçlı geline bu model daha uygun oldu :)



İşin en zevkli kısmı paketlenip gönderilmesi ve güzel geri dönüşler alıp gelinlerin mutlululuğu ile mutlu olmak :)


Sizlerde söz-nişan-kına-baby shower-mevlüt organizasyonlarınızda, istediğiniz konsept ve desendeki davetiye,darısı başına listesi,fotoğraf afişi , edinmek isterseniz:
     santiyeningulu@gmail.com aracılığıyla bana ulaşabilirsiniz.. 

6 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel o0lmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. hepside çok şık olmuş ellerein sağlık :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar yeni takipçinizim, bana da beklerim :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,ne kadar güzel şeyler düşünmüş ve yapmışsınız,elinize sağlık,bayıldım gerçekten...Bana da beklerim!
    http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Şantiyeningülü :) İsmin kadar blogunda şaşırttı bizi. Bi tarafta şantiye bi tarafta DIY projeleri :) Blogumuzda çanta hediyeli çekiliş haberi var katılmak ister misin http://besamebutik.blogspot.com/2013/11/bu-blogda-cekilis-var.html

    YanıtlaSil
  6. zevkine hayranım :)) her zaman ne yayınlasan bayıldım yine öyle oldu.. bana da beklerim yeniyim :)) http://www.tesetturiceblog.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...