2 Ocak 2013

Benden Haberler ve Söz-Nisan Hediyelikleri :-)

Yine çok uzun zaman olmuş yazmayalı  neredeyse her postuma da bu cümleyle başlar oldum
 bu durumdan hiç hoşnut değilim aslında ama,vakitsizlik maalesef :( 
Bir şantiyeyi bitirip yenisine başladım bile çok şükür işsiz kalmadan, 
inşaallah bir terslik çıkmadan buranın da sonunu görmek nasip olur..
Önceki şantiyem evime sadece 10 dakika uzaklıkta idi,şimdi ise haftanın 6 günü 5:30 da uyanıp 6:00 da yola çıkıyor ve Beylikdüzü -Taksim arası yolculuk yapıyorum :(( 
Vakitsizlikten şikayetim burada başlıyo zaten, işte yorulmasam bile yolda pestilim çıkmış oluyo tabii :((
Bu hafta ise yılbaşı vesilesiyle,tam 3 gün evden çıkmadan tatil yaptım,anca kendime geldim diyebilirim :)
Tabii evde durdum derken elim boş durmadı, uzun zamandır kardeşimin söz-nişan-nikah olaylarında 
hediye,süs- püs,organizasyon işleri ile baya bi içli dışlı olmuştuk,çok zevk aldığımız için önce,eş dost yakın çevreye,daha sonrasında ise blog aracılığıyla bize ulaşanlara da hizmet vermeye başladık :) 
Ama hem kardeşim, hem ben vakitsizlikten yakındığımız için,aldığımız çoğu siparişi reddetmek zorunda kalıyoduk,
yılbaşı tatili ise imdada yetişti diyebilirim.
Eskişehirden Duygu Hanım,nişanında dağıtmak için, baskılı sabunlardan istediğini söylemişti,tatil süresince siparişi tamamlarım diyerek işe koyuldum

Önce birkaç numune yaptım,hangisini daha çok beğenirsen,onu çalışırım dedim 




Numuneleri maille gönderdim, Duygu hanım en çok alttaki modeli beğendi ve hepsini aynı desen istedi



Süslemesi bittikten sonra hepsini tek tek alttaki gibi paketledim


Kargoya yetiştiricem diye doğru düzgün foto çekememişim cep telefonu ile bu kadar :(


Sonra tek tek kutuya yerleştirip kargoladım

Kardeşimin sözünde, bu sabunlardan yapıp kese içinde havlu ile beraber hediye olarak dağıtmıştık,
herkes çok beğenmişti,o zamanki telaşlardan post yapmamışım :)
Şimdi bol bol foto koyayım bari :)

Önce rengarenk el havluları aldık

Sabunları havlulara uygun renklerde, farklı farklı desenlerde baskıladık





Süsleyip paketledikten sonra,en son olarak havlu ve sabunları tül keselerin içine koyduk 

Yine kumaş kaplayıp kelebeklerle süslediğimiz kutu içinde davetlilere dağıttık :)
Erkek misafirler için ise bu hediye pek uygun düşmez diye, yine tül kese içinde çorap dağıtmıştık :)


Azıcık da reklam yapayım :)

Sizlerde söz-nişan-kına-baby shower-mevlüt organizasyonlarınızda  veya sadece banyonuzda süs olarak; istediğiniz konsept ve desende sabun veya havlulu keselerden edinmek isterseniz:
     santiyeningulu@gmail.com aracılığıyla bana ulaşabilirsiniz.. 






26 yorum:

  1. Oooff bu heyecanlar dün gibi aklımda!


    Hepsi çok romantik zevkle seçilmiş sevgiyle işlenmiş daha ne olsun. Çok mutlu ol canım.

    YanıtlaSil
  2. bayıldım ya ben bir sabun delisiyim yanlız anlamadığım sabunların üstüne o desenleri sizmi yapıyorsunuz yoksa öyle çiçekli sabun mu satılıyor

    YanıtlaSil
  3. bu sabunlar mükemmel görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. hediyeler çok cici güle güle kullan canım...
    bende çekiliş yaptım :))
    beklerim :))

    YanıtlaSil
  5. Sabunlar peçete dekupajı değil mi ? Güzel bir fikir emeğinize sağlık.

    FATOŞ

    YanıtlaSil
  6. Bu kızın elinden herşey geliyor :) Çok güzel olmuş sabunlar ellerne sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. aaa bilmiyordum böyle bir iş yaptığını :)
    tebrik ederim, hem iş hem gayet ağır bi hobin var..
    eğlenceli olsa gerek ama yorucu iş belli :)
    mutlu senelerr :)

    YanıtlaSil
  8. ayy Allah ım bayıldım ya helede o pembe havlu ve sabuna çok şirinler yani..

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker gözüküyorlar... Belki ben de bir gün isterim bunlardan belli mi olur? :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. tatillerde de boş durmayıp çalışmana hayran kaldım ne güzel:) sabunlar harika sen harika e daha ne olsun:)

    YanıtlaSil
  11. Ben de sözümde bu sabunlardan yapmıştım tabi söz mendili ile birlikte vermiştim misafirlerime blogumdan bakabilirsiniz. Sabunlar üzerine peçete ile dekupaj yapılıyor hoş bir hediye oluyor bence de :)

    YanıtlaSil
  12. cok güzeller bendemi yaptirsam ne :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  13. Cok guzeller cok hos bir fikir aklimda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  14. Her birini özenerek yapmışsın belli ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,
    Bloğuma yapmış olduğunuz ziyaret için çok teşekkür ederim.Sizin de çok hoş bir bloğunuz var.Evlilik hazırlıklarınızda kolaylıklar dilerim.Takip edeceğim sizi.Yorumlarınızı her zaman beklerim.Muhabbetle

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık canım ben de o pembe güllü sabunları çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  17. çok güzel şeyler yapmışsın ellerine sağlık,ah daha önceden görmüş olsaydım keşke:))

    YanıtlaSil
  18. maşallah kuzum ellerine sağlık harika:)
    heyyy özlettin kendini gel çay içelim:)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş hepsi. Emeğine sağlık :)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. bende zamanında gıt gel yapıyoprdum canım cok zordu dayanamadım cıft katlılasrdan tıksındım :)ama su yaptıkların sana terapı gıbı gelıyordur emınım kı :)

    YanıtlaSil
  21. ellerine emeğine sağlık ne kadar güzel olmuş hepsi :)

    YanıtlaSil
  22. nasıl yapılıyor bu ya çok güzelmiş nasıl bir yöntem ki bu=))

    YanıtlaSil
  23. Ayyy çok cici olmuş bunlarrrrr ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  24. çok güzel olmuş ne güzel düşünmüşsünüz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...