13 Ekim 2012

Kına Gecemizden Detaylar :-)

Yine uzun süredir uğrayamadım bloğuma, bu şantiye ömrümden ömür yedi resmen, ama sonuca ulaşmaya çok az kaldı inşaallah :) Önümüzdeki hafta açılış galası olacak :) Bu yoğunlukta kaç zamandır bahsettiğim kardeşimin düğününü de atlattık hayırlısıyla, fotoğraflar birikmişti, kına düğün vs için ayrı ayrı bir kaç post yazıcam sanırım :) 
Yine az laf çok foto diyerek başlayalım ..

Düğün davetiyesi haricinde sadece kına için alttaki cici davetiyeleri kendimiz hazırlayıp ozalitçide bastırdık


Hatıra fotoğrafı çektirmek için bu posteri yine kendimiz hazırlayıp brandaya baskı yaptırdık


Hem esprisi hem gülümsemesi kalması adına "Darısı Başına" listesi hazırlayıp yine baskı aldık 


Yine fotoğraf çekiminde kullanmak için Bıyık-Dudak-Gözlük obje resimlerini baskı alıp,
yanlarına silikonla çöp şiş yapıştırdık



Genç kızların tutacağı mumları tül ve kırmızı kurdaleler ile süsledik 


Eminönünden aldığımız tefleri de süsledik


Yine hepsi el emeği renk renk mendiller hazırladık

.

Kızlara dağıtmak için tüllü tokalardan ve kına güllerinden aldık


Kardeşiminkini, elbisesine uygun olsun diye,beyaz tül ve  Taşlı Taç ile kendimiz hazırladık 


Gelelim kıyafetlerimizeee 
Olmazsa olmaz kırmızı bindallı seti aldık 


Kardeşim nil yeşili inci büstiyerli bu elbiseyi, bense alttaki tek omuzlu zümrüt yeşilini giydim 









Kardeşim önce nil yeşili elbisesini, sonra kırmızı bindallısını,daha sonra ise anne tarafımız  yugoslav göçmeni olduğu için, alttaki geleneksel şalvarı giydi, gecenin sonunda da nişan elbisesini giydi :) 
Göçmenlerin adetleri çok daha ağır aslında biz bi kısmını uygulayabildik sadece :) 



Şalvar giyildikten sonra "Temenna" denilen bir adet uygulanıyo bizde, göçmen müzikleri eşliğinde kayınvalidenin ve annelerin önünde diz çöker gibi yapıp elleri öpülüyo, bu işlemi kına gecesinin sahibi harici, yeni gelin olan diğer kızlarda kayınvalidelerine yapıyo :)


Gecenin sonunda Darısı Başına listesi alttaki hali aldı :)
En çok şaşırdığımız ise, listenin ilk sıralarına ,oğlunu evlendirmek isteyen teyzelerin ,
oğullarının isimlerini yazması oldu :)



Bu arada  Dükkan Sayfasına birkaç ürün daha  ekledim ilgilenenler için : TIK TIK 

14 yorum:

  1. Poster ve diger ayrintilar ne kadar güzel düsünülmüs. Bayildimmm!

    YanıtlaSil
  2. hepsine bayıldım böyle şeyler biraz angarya gelirdi bana ama böylegördükce keşke yapsaymışım diyoruum:)))mutluluklar

    YanıtlaSil
  3. ilk defa böyle detaylar görüyorum çok güzel herşey :) dilerim mesut olur . ekrem e de hayırlı kısmetler :))))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel ayrıntılar düşünmüşsünüz,hayırlı uğurlu olsun:)

    YanıtlaSil
  5. ben geleneksel şalvarınıza bayıldım.
    hatta hepsinden öte favorim o :)

    YanıtlaSil
  6. bütün ayrıntılara elbiselere bayıldım.. bende kınamda pembe şalvar giymiştim(macır adeti) ama boşnak şalvarlarını görünce keşke dedim daha süslü olsaymış...
    bu post çok faydalı nişanlı arkadaşlar için .. şu kızkardeşim EVLENSE BİZDE FAYDALANSAK :) amin

    YanıtlaSil
  7. Tum kiyafetler harika...salvar ise en harikasi.rabbim mesut etsin...

    YanıtlaSil
  8. hersey ne de guzel hazırlanmıs detayların hepsı not alınası

    YanıtlaSil
  9. annen arnavut sanırım ,arnavut şalvarı giymiş kardeşin ,bayıldım ...

    Allah mesut etsin ...

    YanıtlaSil
  10. ben bu arnavut salvarina bayiliyorum bende cok giymek istemistim ama sonra vazgecmistim :)

    YanıtlaSil
  11. çook güZellmiş bunlaR ya burdakılerde bu kadar heveslenip aıle tarafı hazırlasa keskee boyle nerdee anca ben ısderım ısdersem boyle çok güzell şahane olmuş vllahı ne eğlenmessinizdir yaa darısı başıma hayırlısı (((:

    YanıtlaSil
  12. Merhaba kına davetiyesi yapmak içn hangi programı kullanıyosunuz?

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bu salvarli olan gocmen giysisini nereden bulabilir yardimci olurmusunuz...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...