16 Mayıs 2012

English Home Peçete - Ikea galvaniz saksılar

En son English Home ziyaretimi bu postta yazmıştım, işte o gün bu peçetelere aşık olarak aldım,alırken hiç bi fikrim yoktu sadece desenlerini çok beğendiğim için aldım,hatta kasada  %25 indirimi bile vardı,eve gelince annemin İkeadan aldığı saksılara bu peçetelerle çok güzel dekupajlar yapabileceğim aklıma geldi,birçok blogda da görmüştüm zaten :) 
henüz hangi desenin uygun olacağına karar veremedim fikirlerinizi bekliyorum :)











18 yorum:

  1. ya yapmayın eng home postu yaa içim gidiyor off ya bana kalmazsa uyku tutmuyor geceleri valla ;))

    YanıtlaSil
  2. saksılardan benmde varrr:))
    peçeteler harika bende seçemedim şimdi bence çiçeğe uygun bi renk daha hoş durur öperimmm

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller. Şu işi bir ben anlayamadım: ) Nasıl peçeteler bir yerlere yapışıyor erimeden karışmadan??
    Kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. saksılara bayıldım anneme alsMMI ACABA...

    YanıtlaSil
  5. saksıları kullanacağın alana göre değişir bence, örneğin mutfakta kullanırsan birini muffinli yap, diğer mavi ve pembe peçeteler ise salonun dekorasyonuna ve içindeki çiçeğin rengine göre değişir, bence ikisini de birer saksıya yapıp birlikte kullanmak da hoş olur, konsepti aynı nasıl olsa :)) o saksılardan ben de alıcam inşallah ama dekupaj yapmayı bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  6. geçen hafta english home da bende gördüm bu peçeteleri ama almadım ;) tabi çok beğendim o ayrı mesele ;) bence ilk fotoğraftaki peçete saksılara güzel olur.şimdiden kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  7. dün bu peçeteleri görüp resmen aşık oldum.hangilerini alacağımı düşünüp dönüşte alırım dedim unuttum=( hatta bende tepsiye uygulayacağım peçete dekupajı için düşünmüştüm.ve bunun için 2 numaradaki mavi peçetenin harika duracağı kanısındayım.ama saksılar için karar veremedim şimdi=(bende o saksılardan balkonum için almayı düşünüyorum hemen uygulayıp paylaş bizimle=)

    YanıtlaSil
  8. Saksılar çok hoş :) İKEA evimin herşeyi :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bende bu saksılardan almayı dusunuyorumda Orkide için hangi ölcüyü alsam bilemedim yardımcı olsanız çok makbule gecer

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...