27 Kasım 2011

Pazar Keyfi,Noodle,Süt köpürtücü,Latte,Yeni alışverişler :)

Havalar iyice soğuyunca pazar günlerim ,genelde evde yada evin civarlarında geçiyo,evde olunca da kendimi yemeye vuruyorum:) ama dur demenin zamanı geldi geçiyo :p,eski çalıştığım şantiyeler genelde dağ başı, in cin top oynayan yerlerdi şantiyeye ulaşmak için bile maraton yapıyodum böylece kilo milo kalmıyodu,bu şantiyede ise ofisim hiper market yakınında olunca tüm boş vakit fırsatları,öğlen tatili marketde değerlendiriliyo:) bugünde geçenki market ziyaretlerinden aldıklarımı afiyetle yedim :)

Noodle çok severim genelde bu tek porsiyonluk paketden alıyodum,içinde yağı ve baharatı da var çok pratik ve nefis oluyo!

Bu sefer bu büyük paketden alıp denedim,bu biraz daha geç pişiyo,üzerine kaynar su döküp mikrodalgada epeyce kaynattım


                                                           piştikten sonra böyle kabardı

üzerine buzdolabında bulduklarımla sos benzeri bişi yaptım, karışık tatları yemeyi sevdiğim için,içini baya katıp karıştırdım,biberli yeşil zeytin,mısır, hazır tavuk döneri az yağda pişirip türlü baharatlar kattım

ama asıl lezzet katan bu acı sos oldu üzerinde one"drop does it" yazıyo yani bi damlası bile yetiyo inanılmaz acı ama süper lezzetli :)


Yemek sonrası kahve keyfi!  Bu süt köpürtücüyü Barselona'nın bi milyoncusundan komik rakama aldım:)

Tchibo kahveleri çok taze ve lezzetli oluyo,boş kavanozları da baharat koymak  için ideal :)
                                                          Evde Latte yaptım:p
Süt köpürünce böyle oldu
Üzerine tarçın misss

Kahve yanına,komşumuzun getirdiği Belçika çilolatası nefiss:)

                                        Biraz da en son giyim alışverişlerimi ekleyeyim:)
Ne zamandır düz,siyah,uzun,klasik hırka arıyodum ki;buldum sonunda,LCW omuzları pofuduk pofuduk :)

 Ekose modası ve gömlekleri ile ilgili bu postu yazmıştım Tık Tık!, sonunda mudo indiriminde görünce dayanamadım, aldım bu elbiseyi, ya da tunik gömleği diyelim

Alttakiler de pazar ganimetleri,Beylikdüzü Sosyete Pazarından, namıdiğer Beylik Pazarı, her hafta uğramasam işim rast gitmez :p


                             Düğmeli    pileli etek ne kısa ne uzun ideal bir boyda çizmelerle süper duruyo:)

10 yorum:

  1. ooo bayıldım.
    Güzel günlerde kullanman dileklerimle...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bırıncı ve ıkıncı elbısen cok hos

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan cicilerini ;)

    Header göndermem icin mail adresin gerekli.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. tek bir posta ne kdr bol konu sepiştiriyosun oyle
    enerjine yetişemedim :)
    tchibo kahveleri ben de coks evıyorum
    cicilerini güle güle giy

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyeler çok lezzetli gözüküyor :) Bende Sinangil unlarından hazır tartöletler almıştım.Kreması da içinde çok lezzetli oluyorlar.Tavsiye ederim pratik birşey. :) DR.Oetker in profiterol'ünü de almıştım ama o daha zahmetli geldi bana tartöletlere göre :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...